Reklamační řád

Datum vzniku dokumentu: 11.12.2024

  1. Reklamace může být uplatněna až po dílčím nebo úplném předání díla.
  2. Reklamace jsou přijímány pouze písemně prostřednictvím vyplněného reklamačního protokolu zaslaného na adresu reklamace@macekasyn.cz nebo poštou. Reklamační protokol musí obsahovat detailní a úplný popis závady z hlediska designu nebo funkčnosti, a dále být doplněn fotografiemi nebo videozáznamem. Reklamace musí obsahovat informace o tom, jak závada vznikla, jak se projevila a jaké jsou případné další důležité okolnosti.
  3. Reklamace bude přijata k posouzení pouze v případě, že jsou dodány všechny potřebné, přesné a pravdivé informace umožňující řádné a spravedlivé vyhodnocení. Bez těchto informací nemůže být zahájeno posouzení oprávněnosti reklamace.
  4. O zahájení posouzení reklamace je klient informován písemně. Součástí tohoto oznámení jsou:
  • datum zahájení posouzení,
  • popis náročnosti posouzení,
  • předpokládané datum vyřízení reklamace v závislosti na náročnosti posouzení.
  1. Klient obdrží písemné „Rozhodnutí o reklamaci“:
  • v případě kladného stanoviska s plánem vyřízení reklamace, včetně navrhovaného konečného termínu,
  • v případě záporného stanoviska s vysvětlením důvodů, proč byla reklamace zamítnuta.
  1. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě, včetně odstranění vady. V případě složitějších reklamací může být po dohodě s klientem doba vyřízení prodloužena, jak je uvedeno v bodě 5.
  2. Po vyřízení reklamace bude klientovi výsledek oznámen buď písemně, nebo osobně. Vyřízení reklamace bude potvrzeno reklamačním protokolem.
  3. Pokud byla reklamace řádně vyřízena, je klient povinen potvrdit reklamační protokol a předat jej zpět dodavateli.

Reklamační formulář ke stažení (DOCX)
Reklamační formulář ke stažení (PDF)