Reklamační řád
Datum vzniku dokumentu: 11.12.2024
- Reklamace může být uplatněna až po dílčím nebo úplném předání díla.
- Reklamace jsou přijímány pouze písemně prostřednictvím vyplněného reklamačního protokolu zaslaného na adresu reklamace@macekasyn.cz nebo poštou. Reklamační protokol musí obsahovat detailní a úplný popis závady z hlediska designu nebo funkčnosti, a dále být doplněn fotografiemi nebo videozáznamem. Reklamace musí obsahovat informace o tom, jak závada vznikla, jak se projevila a jaké jsou případné další důležité okolnosti.
- Reklamace bude přijata k posouzení pouze v případě, že jsou dodány všechny potřebné, přesné a pravdivé informace umožňující řádné a spravedlivé vyhodnocení. Bez těchto informací nemůže být zahájeno posouzení oprávněnosti reklamace.
- O zahájení posouzení reklamace je klient informován písemně. Součástí tohoto oznámení jsou:
- datum zahájení posouzení,
- popis náročnosti posouzení,
- předpokládané datum vyřízení reklamace v závislosti na náročnosti posouzení.
- Klient obdrží písemné „Rozhodnutí o reklamaci“:
- v případě kladného stanoviska s plánem vyřízení reklamace, včetně navrhovaného konečného termínu,
- v případě záporného stanoviska s vysvětlením důvodů, proč byla reklamace zamítnuta.
- Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě, včetně odstranění vady. V případě složitějších reklamací může být po dohodě s klientem doba vyřízení prodloužena, jak je uvedeno v bodě 5.
- Po vyřízení reklamace bude klientovi výsledek oznámen buď písemně, nebo osobně. Vyřízení reklamace bude potvrzeno reklamačním protokolem.
- Pokud byla reklamace řádně vyřízena, je klient povinen potvrdit reklamační protokol a předat jej zpět dodavateli.
Reklamační formulář ke stažení (DOCX)
Reklamační formulář ke stažení (PDF)